Verzendbeleid

Binnenlands verzendbeleid

Verwerkingstijd verzending

Alle bestellingen die vóór 14:00 uur worden geplaatst, worden binnen 3-5 werkdagen verwerkt. Bestellingen worden niet verzonden of bezorgd in het weekend of op feestdagen.

Als we een groot aantal bestellingen ontvangen, kunnen de verzendingen enkele dagen vertraging oplopen. Houd rekening met extra dagen transport voor de levering. Als er een aanzienlijke vertraging optreedt bij de verzending van uw bestelling, nemen we contact met u op via e-mail of telefoon.

Verzendkosten en geschatte levertijden

De verzendkosten voor uw bestelling worden berekend en weergegeven bij het afrekenen.

Vertragingen in de levering kunnen incidenteel voorkomen.

Verzendingsbevestiging en ordertracking

U ontvangt een e-mail met een verzendbevestiging zodra uw bestelling is verzonden, met daarin uw trackingnummer(s). Het trackingnummer is binnen 24 uur actief.

Douane, invoerrechten en belastingen

Transcorpcon.nl is niet verantwoordelijk voor eventuele douanekosten en belastingen die op uw bestelling van toepassing zijn. Alle kosten die tijdens of na de verzending in rekening worden gebracht, zijn voor rekening van de klant (tarieven, belastingen, enz.).

Schade

Transcorp Containers is niet aansprakelijk voor producten die beschadigd of verloren zijn gegaan tijdens de verzending. Als u uw bestelling beschadigd heeft ontvangen, neem dan contact op met de transporteur om een claim in te dienen.

Bewaar alle verpakkingsmaterialen en beschadigde goederen voordat u een claim indient.

Verzendmethoden die we gebruiken.

Kraanvrachtwagen levering

We leveren en plaatsen de container precies waar u hem nodig hebt. Onze ervaren chauffeur gebruikt een gespecialiseerde kraanwagen om de container nauwkeurig te plaatsen. Perfect voor moeilijk bereikbare locaties of wanneer er geen losfaciliteiten beschikbaar zijn op locatie.

Standaard vrachtwagenlevering

Levering per standaard vrachtwagen. Je moet zelf het lossen van de container regelen. Zorg ervoor dat je de juiste apparatuur of een lokale kraan beschikbaar hebt voor het lossen. Deze optie is kosteneffectiever dan levering met een kraan.

Zelf ophalen

Haal de container zelf op bij ons depot. De meest kosteneffectieve optie als u uw eigen transportmogelijkheden hebt. Wij laden de container op uw voertuig. Maak vooraf een afspraak om de container op te halen.

Retourbeleid

We streven ernaar om je de beste kwaliteit en waarde te bieden. Als je om wat voor reden dan ook niet tevreden bent met je bestelling, nemen we het product graag terug en krijg je het volledige aankoopbedrag terug.

  1. Producten kunnen alleen worden geretourneerd als ze zich nog in de originele staat en verpakking bevinden. Gebruikte producten of producten die door de klant beschadigd zijn, komen niet in aanmerking voor terugbetaling.
  2. Vraag uw retourautorisatienummer aan door een e-mail te sturen naar ondersteuning@transcorpcon.nl met een gedetailleerde reden voor retournering en foto's of een video van het product die uw reden ondersteunt. Na goedkeuring ontvang je het RA# en het adres van het dichtstbijzijnde magazijn waar je het product dat je wilt retourneren naartoe kunt sturen.
  3. Gebruik een traceerbare postservice om je restitutie te garanderen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte of verloren pakketten.
  4. Na ontvangst van je pakket worden je producten onderzocht en wordt het volledige bedrag teruggestort op je oorspronkelijke betaalwijze. Een ontvangstbewijs voor terugbetaling zal worden gemaild naar het e-mailadres dat je hebt gebruikt bij je oorspronkelijke aankoop.

In ons retour- en restitutiebeleid vindt u meer gedetailleerde informatie over de mogelijkheden en procedures voor het retourneren van uw bestelling.

Shopping cart
Sign in

No account yet?

Start typing to see products you are looking for.
Shop
Wishlist
0 items Cart
My account